Фирма Netfinity търси Служител техническа поддръжка.
Reference ID: NF-IT-SPT11
Описание на длъжността
- Ежедневна комуникация с клиенти по технически въпроси по телефон, мейл, хелпдеск систем
- Мониторинг на услугите на клиенти
- Консултация при избор на най-подходяща услуга от клиенти
- Разрешаване на технически казуси
- Поддържане на сървъри и компютърни мрежи в офиса на компанията
- Мониторинг: наблюдение вътрешни системи на компанията и реагиране по предварително зададени критерии
- Проследяване сигнали, подадени от клиенти и автоматична система за мониторинг
- Вземане на адекватни мерки за разрешаване на проблеми
- Комуникация с клиенти, разследване при проблем и връщане на обратна връзка
Повече информация ТУК.