Sensika Technologies offers a unique AI-powered media monitoring solution that combines the capabilities of an advanced software platform with the expertise of its highly skilled team of experts. The Sensika SaaS platform provides multi-lingual, real-time collection, processing and analysis of media content by delivering actionable insights. Our goal is to turn media content from various sources into actionable, timely insights and empower our clients to make better-informed decisions.
- Client Support Specialist – позицията е подходяща за хора, които искат да се развиват динамично и да придобиват нови умения. Свързана е с комуникация по телефон, мейл и чат с нашите клиенти, с цел подобряване на услугата, която доставяме. Работното време е гъвкаво, в периода от 17 до 00 часа.
- Platform Support Specialist – ролята е с техническа насоченост, свързана е с работа със сървъри, разрешаване на проблеми при функциониране на платформата и подобряване представянето на последната. Предполага тясно сътрудничество с другите екипи и клиентите. Позицията е на пълен работен ден.